Meestgestelde vragen

Meestgestelde vragen


De snelste manier om antwoord te krijgen op uw vraag. Hier vindt u zeer waarschijnlijk het antwoord waar u naar op zoek bent.

Vind uw antwoord
MijnBankingTools

Online support


Log in op MijnBankingTools en stel daar uw vraag. 24/7 bereikbaar en over het algemeen binnen 2 werkdagen antwoord. In MijnBankingtools vindt u ook een overzicht van uw bestellingen en de status van uw abonnement.

Login in MijnBankingTools
Handleidingen

Handleidingen


Lees hoe u het best gebruik kunt maken van alle mogelijkheden van de software in een van de gedetailleerde handleidingen.

Download en lees de handleidingen
Telefonische helpdesk

Telefonische support


Vragen over het gebruik van Cashflow software of uw abonnement?
Neem contact op met onze support 0900-8212400 (lokaal tarief).
Op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 14:00 uur.


BankingTools is een product van Invers gevestigd te Westeinde 3a, 2275AA, Voorburg. KVK nummer: 27136700 - BTW nummer: NL802783594B01
Heeft u een klacht? Mail naar sales@bankingtools.nl en binnen 14 dagen krijgt u antwoord. Bent u niet tevreden met de behandeling van uw klacht?
Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of via het Europees ODR Platform.

Maak uzelf financieel bewust

Probeer Gratis

Vragen? sales@bankingtools.nl of 0900-8212400 (lokaal tarief)
Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 14:00 uur

Klantbeoordelingen Thuiswinkel Waarborg Ecommerce Europe Trustmark Digicert EV SLL Secure