Meestgestelde vragen

Meestgestelde vragen


De snelste manier om antwoord te krijgen op uw vraag. Hier vindt u zeer waarschijnlijk het antwoord waar u naar op zoek bent.

Vind uw antwoord
MijnBankingTools

Online helpdesk


Log in op MijnBankingTools en stel daar uw vraag. 24/7 bereikbaar en over het algemeen binnen 2 werkdagen antwoord. In MijnBankingtools vindt u ook een overzicht van uw bestellingen en de status van uw abonnement.

Login in MijnBankingTools
Handleidingen

Handleidingen


Voor alle elementen van de software is een gedetailleerde handleiding te vinden.

Download en lees de handleidingen
Telefonische helpdesk

Telefonische helpdesk


Vragen over het gebruik van Cashflow software of uw abonnement? Neem contact op met onze telefonische helpdesk 0900 – 8212400 (€1,- per gesprek, op werkdagen 10:00-14:00) voor deskundige en persoonlijke ondersteuning.




BankingTools is een product van Invers gevestigd te Westeinde 3a 2275AA Voorburg. KVK nummer: 27136700 - BTW nummer: NL802783594B01
Heeft u een klacht? Mail naar sales@bankingtools.nl en binnen 14 dagen krijgt u antwoord. Bent u niet tevreden met de behandeling van uw klacht?
Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of via het Europees ODR Platform.

Maak uzelf financieel bewust

Probeer Gratis

Probeer de software 30 dagen gratis, ervaar hoe gemakkelijk het werkt
Vragen? Mail sales@bankingtools.nl of bel 09008212400 (€1,00 per gesprek, 10:00 -14:00)
Thuiswinkel waarborg Ecommerce Europe Trust Kiyoh beoordelingen Digicert