We deden een oproep naar gebruikers wat ze vinden van onze huishoudboekje. Welke bedrijf is nou niet benieuwd naar de gebruikerservaringen? Erg leuk te merken dat er klanten zijn die dan ook graag delen wat zij vinden van onze producten.

Roel van K. zegt:

“Ben waarschijnlijk een van de eerste en zeker een van de oudste gebruikers van BT en ben er nog steeds zeer tevreden over. Ook over de Onlineversie CashFlow. Als er problemen zijn, denkt de helpdesk goed mee. Behalve voor een privé-administratie gebruik ik CF/BT ook voor de afdelingsboekhouding van een ouderenorganisatie. Met een klein beetje creativiteit is het daar ook goed bruikbaar voor, in het bijzonder door de export-mogelijkheden. Van alle financiële huishoudboekjes is CF/BT voor mij al jaren verreweg de beste.

Raymond van B. zegt:

“Ik gebruik nu een aantal jaar Cashflow manager en ben erg tevreden! Heb beter inzicht in wat ik uitgeef, waar ik zou kunnen besparen etc. Als ik vragen heb, stuur ik een bericht naar de helpdesk en krijg snel antwoord en het juiste antwoord. Daar kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren. De optie om een budget te maken en dit dan te vergelijken met je werkelijke inkomsten/uitgaven gebruik ik ook vaak. De nieuwe versie vind ik ook erg fijn!”

Jacoba S. zegt:

Ik gebruik hem allang en ik vind het fantastisch,goed overzicht, ik ben nog niet toe aan de nieuwe versie, heb leren omgaan met de problemen, zolang deze nog wordt ondersteund ga ik nog door.

We blijven Cashflow 4 nog lang ondersteunen, maar raden natuurlijk aan om Cashflow 5 te proberen!

En Peter W. zegt:

“Ik gebruik Cashflow manager al heel wat jaren met veel plezier. Veel rubrieken worden automatisch ingesteld wat het werken veel overzichtelijker maakt. Versie 5 heb ik enige maanden proef gedraaid naast versie 4.3. Niet alles was direct goed te gebruiken maar de meeste problemen zijn nu bij mij opgelost. Ik ben geen liefhebber van verplichte velden. Bijvoorbeeld je moet een omschrijving invullen en je moet een bank koppelen. Ik kan nog geen csv export maken van het rekeningen overzicht. Dat los ik zelf op door knippen en plakken vanuit het printvoorbeeld. Helpdeskcontact is wel een beetje star. Je kan maar een vraag stellen en deze later niet aanpassen. Soms komt er geen antwoord. Dan helpt het door de vraag opnieuw te stellen. Ik ben met versie 5 wel heel tevreden.”

De verbeterpunten gaan we intern bespreken en hebben we meegenomen voor de eerstvolgende update!

Over het algemeen hebben wij zeer positieve reacties van gebruikers ontvangen. Met name het inzicht en de financiële zekerheid is een belangrijk punt om Cashflow te blijven gebruiken. En onze huishoudboekjes worden gebruikt voor privé en ook klein zakelijk.

Wij willen iedereen bedanken voor hun reactie en wensen alleen het beste financieel inzicht toe met Cashflow!