De afgelopen maand hebben we stukje bij beetje Cashflow 5 geïntroduceerd.  We hebben het afgelopen jaar heel hard gewerkt aan dit nieuwe huishoudboekje en waren erg benieuwd hoe u zou reageren. Op alle vernieuwingen en ook op de prijsverhoging.

Nu de eerste groep klanten zijn overgestapt weten we meer.

Wat ons als eerste opviel na de eerste introductieronde was dat sommige klanten nog een paar problemen tegenkwamen. We hebben Cashflow 5 maar liefst 3 maanden lang uitvoerig getest met bijna 1.000 (!) bèta-testers. We dachten dat dat wel voldoende zou zijn, maar het werd dus tijdens de kerst doorwerken voor een nieuwe update.

De vragen via www.mijnbankingtools.nl liepen hierdoor op, waardoor we helaas niet elke vraag binnen enkele werkdagen meer konden beantwoorden zoals u van ons gewend ben. Met extra mankracht hebben we de achterstand gelukkig weten in te halen. Onze welgemeende excuses als u een late reactie van ons heeft ontvangen.

Op de prijsverhoging hebben we een aantal reacties ontvangen. De keuze voor meer kwaliteit, meer productontwikkeling en meer ondersteuning ‘ten koste van’ een hogere prijs is voor de meesten begrijpelijk. Maar er zijn ook klanten die Cashflow 5 daarmee te duur vinden en bij Cashflow 4.3 blijven. Geen probleem natuurlijk, want ook Cashflow 4 blijven we ondersteunen.

Alle vernieuwingen van Cashflow 5 kunt u hier vinden.